Barbatii si logica lor!

Publicat pe

By Iulia, in iraducu.com

E barbat, asa e el! Eu ca femeie incerc sa-l inteleg, incerc sa gasesc o logica in ceea ce face, dar nu reusesc! Asa ca m-am gandit sa fac aici o lista generala cu lucrurile si faptele pe care le fac ei, barbatii. Chiar daca probabil fac aceste lucruri instinctual si fara o logica anume, ei asa functioneaza!

women-only2

Asa ca: Nu incerca sa intelegi „de ce?”…obisnuieste-te cu ideea ca n-ai sa intelegi niciodata!

  • Daca il rogi sa faca ceva, intodeauna raspunsul lui este:

„Ce-ai zis? ” Stai fara grija, de auzit aude bine. Nu auzul e o problema, ci neuronii lui care parca refuza sa interpreteze cerintele sau sarcinile casnice.

  • Daca merge la baie, are neaparat nevoie de telefon.

 Eu inca ma intreb la ce se uita…sau o avea un soft instalat care-l invata cum sa se c…? Impinge…relaxeaza-te, impinge…relaxeaza-te, impinge…relaxeaza-te, impinge…relaxeaza-te ???

  • Daca vorbesti cu el, iar in aceasi camera este un televizor… renunta! Lupta e pierduta. 

 Tv-ul il hipnotizeaza pentru cateva minute bune. Nu e drogat si nici nu te ignora intentionat…doar ca televizorul are ceva ce-l fascineaza iremediabil indiferent de discutie, moment sau ora… E ca un caine in fata caruia aprinzi farurile unei masini !

  • Ai grija cum formulezi ceea ce-l rogi

El va face intocmai ce ai spus tu, nimic in plus. Nu-ti imagina ca se subintelege ceva…la ei nu functioneaza asa. Sunt doar niste mici robotei programati exact cu sarcina definita de tine.

Adica daca-i spui: „Taie si tu painea”. El o sa zica: „Dar de unde iau cutit?” „Strange hainele de la uscat”. El o sa zica :”Si unde le pun? „(stiu, te uiti la el crucis si aproape ca-ti vine sa urli: „La mine-n cap!!! „- dar, nu uita, este doar un robotel! Nervii tai, tensiunea simtita de tine n-o sa-i modifice comportamentul, n-o sa-l miste, n-o sa-l deranjeze, data viitoare o sa faca fix la fel … asa e el)

Daca sunteti la masa, tu ai paharul gol in fata, pui mana pe pahar, iar sticla de apa este langa el. Tu intrebi „Mai este apa? „el se va uita la sticla si doar iti va       raspunde „Da!”

  • Daca are un obicei din copilarie

Adica sa-si lase sosetele murdare in dormitor, sa nu-si stranga masa, sa nu se spele pe picioare cand vine acasa, sa lase apa sa curga fara un motiv real, sa lase cutitele cu lama in sus cand ai doi copii in casa, sa lase cablurile la vedere cand ai un mergator de-a busilea prin casa  s.a.m.d.- o sa dureze minim trei ani ca sa-si schimbe obiceiul, dar doar atunci cand il vezi tu facand acel lucru !

Si-asa am impresia ca mai sunt o gramada de lucruri care-mi scapa acum, dar sunt sigura ca o sa ma ajutati voi  cu alte lucruri fara logica pe care le fac barbatii. Nu-mi spuneti ca barbatii vostri nu sunt asa, ca nu va cred:)). Asa ca va astept comentariile.

 

2 gânduri despre „Barbatii si logica lor!

    fata veselă a spus:
    18 Septembrie 2015 la 18:11

    Hai că m-am amuzat copios. Toate sunt adevărate. Am eu una care mă enervează cumplit. Eu: Mergem diseară la Carrefour să luăm…nu contează ce. El (în mașină): Da’ de ce mergem la Carrefour?

    Apreciat de 1 persoană

    mistreata neprietenoasa a răspuns:
    18 Septembrie 2015 la 19:46

    Am patit-o pe asta chiar aseara:)) Drept pentru care m-am enervat…si m-am dus singura:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

